Проведення інтегрованого тижня української мови та літератури
в КЗ "ЗЗСШІ№7 І-ІІ ст. ЗОР"
2023
Інтегрований тиждень в освітньому закладі розпочався конкурсом знавців української мови ім П. Яцика, в якому брали участь багато учнів закладу .
Протягом тижня Наталія Віталіївна Мищенко провела з дітьми 4-Б класу гру “Знавець української мови”. На уроці інформатики учні шукали українські казки за ключовими словами, працювали з технологією DEVAR KIDS і оживляли створені малюнки, відвідували віртуальні мистецькі галереї, екскурсії і музеї. Тиждень української мови і літератури запам’ятався дітям цікавими інноваціями, які креативно пов’язали значимість українського слова і новітні технології навчання.
Тиждень української мови та літератури
Цікаво і змістовно пройшов Тиждень української мови та літератури на уроках Наталії Георгіївни Висоцької . Учні 2-А класу протягом тижня вивчали минуле нашої мови та зрозуміли, що знання рідної державної мови має велике значення у формуванні справжнього громадянина та патріота України. Для учнів було підготовлено різні тематичні завдання як індивідуального, так і колективного характеру, мета яких була ознайомити учнів з виникненням писемності, показати красу і багатство мови, довести, що рідна мова – це духовна святиня. Діти виконували цікаві онлайн-вправи, створювали і розміщували цікавинки на онлайн-дошці, взяли участь у конкурсі віршів української поезії. Заходи, проведені впродовж тижня, були різноманітні, цікаві, сприяли розвитку творчої активності.
На уроках Людмили Петрівни Авраменко учні 5-х , 6-х, 7-х класів ознайомились із прислів'ями і приказками, які доречно використовувати на уроках технології. Вони застерігають необачну людину від небезпеки ,засвідчують взаємозв'язок праці і навчання. Діти намагалися усвідомити значимість культури мовлення і активно, старанно, наполегливо працювали , виконуючи інтерактивні творчі завдання.
У рамках Тижня української мови серед учнів 8-х та 9-х класів Іван Олександрович Свердлов провів змагання в стилі «Jeopardy!». Учні перевірили свої знання у категоріях: “Історія свята української мови”, “Анаграми”, “Переклад”, “Народна мудрість”, “Чомучка”.
Учні 5-х класів на уроках Анни Анатоліївни Буряк пригадали, що вони знають про рідну мову, усну народну творчість українців. Діти змагалися в ерудованості, взявши участь в інтелектуально-розважальній грі-вікторині «Солов’їне шоу». Ця гра не потребує енциклопедичних знань, але вимагає азарту й куражу, дарує гарний настрій від веселого проведення часу.
У 8-х класах Згурська Тетяна Віталіївна , вивчаючи з дітьми тему, пояснювала життєво важливі рідини організму людини, їх скад, функцію. Особливу увагу зосередила на символізмі крові. На уроці діти пригадали фразеологізми, що пов’язані з кров’ю, які переплітаються за змістом із значенням крові. Звернули увагу на використання «крові» у глибоких за змістом українських творах про долю, життя, родину.
Оксана Вікторівна Мальована разом з дітьми до Тижня української мови та літератури вивчила вірш-розминку.
Тиждень української мови та літератури
Пізнавально та креативно пройшов Тиждень української мови та літератури в 2-Б класі у Тетяни Федорівни Мазнюк. Учні не лише збагатили свої знання з рідної мови та читання, із захопленням виконуючи цікаві завдання та інтерактивні вправи, але й мали змогу перевірити їх , взявши участь у мовних вікторинах та конкурсах читацької майстерності.
Особливо дітям сподобався мовний фотоквест, де вони щодня розгадували мовні хитринки та разом шукали відповіді. Тому отримали не лише нові знання, але й море задоволення!
Тиждень української мови та літератури
Тиждень української мови та літератури
У Тимченко Анни Анатоліївни в 3-А класі діти брали участь у конкурсах і вікторинах, вивчаючи рідну мову.
Тиждень української мови та літератури
У Галини Тимофіївни Щербак у 3-Б класі Тиждень української мови та літератури пройшов дуже цікаво. Були проведені мовні заходи, спрямовані на збагачення дітей новими відомостями про мову. Учні долучилися до самостійної творчої праці над словом у всій його багатогранності. Найрізноманітніші заходи з нагоди Дня писемності тривали впродовж тижня. Це конкурси, виставки, змагання, цікаві уроки про скарби рідного слова, створення хмар слів, інтерактивні вікторини, кросворди, казки, легенди, зашифровані прислів’я, поробки, українська мова в цифрах, цікавинки про мову, проекти , ігри.
Урок-КВК «Я люблю рідну мову» — інтерактивна анімована презентація
Легенда і казки про українську мову
Зашифровані прислів’я про мову
Українська мова в цифрах: картки для 3 класу
Вікторина - розвага - інтелектуальна гра «Мовознавець»
Аплікація до дня української мови та писемності
Крилаті вислови великих людей про мову
Мовознавча загадкова вікторина «Ерудит»
Міні-проєкт «Що для мене рідна мова?»
У Пазинич Тетяни Володимирівни на уроках зарубіжної літератури учні 9-х класів у рамках теми «Романтизм як напрям у літературі та мистецтві» дізналися про історію створення романсу «Очі чорнії», який написав український поет Є. Гребінка. Із задоволенням прослухали цей романс у виконанні квартету «Tenors Belcanto ».
У 6-х класах під час знайомства з історією виникнення різдвяних оповідань, в рамках навчальної теми «Чарльз Діккенс. Повість «Різдвяна пісня в прозі», згадали, у що вірили українці напередодні Різдва, як захищали свою оселю від злих духів. Щоб створити святкову атмосферу, прослухали щедрівочку.
Під час знайомства з романом В. Скотта «Айвенго» разом з учнями 7-х класів ми з’ясовували, хто є справжнім лицарем. Під час розмови згадали, що в Україні теж були лицарі, про яких складали пісні і легенди. Одним з таких лицарів був кошовий Іван Сірко. Діти поділися цікавою інформацією про цю хоробру і видатну людину.
У Юлії Іванівни Ворони у 1-Б класі діти обмінювались інформацією, дізнавались цікаві факти, поповнювали словниковий запас.
Тиждень української мови та літератури
Анна Ігорівна Курусь 9 листопада розповідала дітям про День української писемності та мови. У наш час стало зрозуміло: мова — також наша зброя. Під час освітнього процесу діти на уроці фізики заглибилися в історію української писемності. Вони показали свої знання, уміння, навички, ерудицію та кмітливість. Діти активно відповідали на питання вікторини.
У Катерини Сергіївна Шошиної на уроці в 1-А класі діти виконували інтерактивні вправи і брали участь у мовному конкурсі.
Тиждень української мови та літератури
У Ломанової Галини Олексіївни учні 5-7 класів на уроках фізичної культури, застосовуючи інтерактивну гру «Футбольний словник», вивчали український правопис спортивних термінів.
Тиждень української мови та літератури
Учні 8 класу на основах здоров’я, вивчаючи тему «Безпечне харчування», вчилися доводити свою думку, правильно формуючи сурядні і підрядні речення.
Тиждень української мови та літератури
Логопедичні заняття Ірини Вікторівни Горіної були спрямовані на вирішення проблем, пов'язаних з вимовою, розумінням мови та розвитком мови загалом. Використовувались різноманітні ігри, також скоромовки, чистомовки.
Анжеліка Олександрівна Надточій на уроках музичного мистецтва в 5-х та 6-х класах говорила про часи виникнення української мови, про милозвучність , про вживання в українській мові зменшувально-пестливої форми слів. На уроці діти заспівали пісню про рідну українську мову.
Ганна Олексіївна Бурлака протягом інтегрованого тижня вчила учнів
4 – Б класу складати сенкани, розв’язувати мовні головоломки, обчислюючи вирази і розшифровуючи слова, значення яких пояснювали самостійно і шукали у словнику, поповнюючи таким чином словниковий запас.
Діти складали хмари слів, створювали самостійно і з вчителем власні
медіапродукти, переказували, читали, висловлювали власну думку.
Інна Володимирівна Іващенко у 9-х класах на уроках історії України під час вивчення теми "Початок українського національного відродження в західноукраїнських землях" ознайомила з діяльністю Товариства греко-католицьких священиків, які ставили своїм основним завданням поширення серед народу брошур українською мовою. З 1837 по 1850 рр. у
краї вийшло 43 книги, написані українською мовою. Учні оцінили діяльність перемишльських просвітителів, які в 1818 році добилися урядового дозволу на запровадження в народних школах Східної Галичини викладання українською мовою; дослідили життя Олександра Духновича, який від 30-х рр. ХІХ ст. писав поезії, складав книжки для початкової освіти. Почав свою "будительську" діяльність на Закарпатті зі збирання українських народних пісень.
Юлія Володимирівна Александрова під час вивчення з учнями 3-х класів теми "Farm animals" знайомила з англійськими прислів'ями та приказками про свійських тварин та відповідниками з рідної мови.
При вивченні іноземної мови ми мимоволі порівнюємо її з рідною мовою. Але учні 4-х класів з'ясували, що існують й "хибні друзі перекладача" (False Friends). Хоча ці слова й схожі за звучанням на українські, але мають зовсім інше значення.
На уроках літературного читання Макухи Олени Олександрівни діти ознайомились з українським письменником О.Олесем та його творами про історичне минуле. Розвивали вміння читати з розумінням, висловлювали власну думку. Доводили важливість читання. Виконували творчі завдання, складали сенкани, розв’язували задачі, пов’язані зі змістом інтегрованого тижня.
Немає коментарів:
Дописати коментар