пʼятницю, 5 січня 2024 р.

ЗНО

 Мотиваційний лист

випускниці Запорізького багатопрофільного ліцею №62 Сінайко Маргарити 


Мотиваційний лист

для вступників на здобуття ступеню вищої освіти - бакалавр

галузь знань 07 “ Управління та адміністрування” спеціальність 073 “Менеджмент”

Шановний пане ректоре!

Звертаюся до Вас з приводу вступу на бакалаврську програму спеціальності “Менеджмент”.

КПІ імені Ігоря Сікорського - один із найбільш престижних та відомих ВУЗів України. Рівень надання знань, професійність викладачів і якість навчання у КПІ - саме ці фактори приваблюють мене, аби навчатися у цьому закладі освіти. Тут готують менеджерів світового рівня, ким я й маю бажання стати по закінченню навчання. Крім того, з соціальних мереж Політехніки я дізналася про співпрацю з іноземними вузами та міжнародними компаніями, що підштовхує мене саме до навчання в КПІ.

З огляду  на останні події, що відбуваються в нашій країні, у мене з’явилася мета - максимально допомогти Україні у її післявоєнній відбудові. Зробити я це хочу за допомогою знань та навичок, що я здобуду під час навчання в університеті. Адже, звичайно, менеджмент відіграє в сучасному світі дуже важливу роль, яка включає в себе управління бізнесом, людьми та роботою.

Також у найближчому майбутньому я маю намір спробувати себе у написанні наукових робіт, адже протягом навчання у школі я завжди мала хист та бажання писати творчі роботи, досліджувати та ділитися результатами своїх робіт.

Під час навчання в Запорізькій гімназії №31, а потім у Запорізькому багатопрофільному ліцеї №62 я досягнула успіхів у таких предметах , як математика, англійська, українська, географія та історія. Закінчила навчання на "відмінно". Профільного предмету “Менеджмент” не мала, з «Математики» отримала підсумкову 11.

Брала участь у різноманітних конкурсах: ”Таланти міста З”, притести до екзамену “Cambrige”.

Брала участь у наукових заходах, таких як “Модель ООН”(Відігравала роль посла Франції, імітація департаменту з економічних та соціальних питань), “Інженерний тиждень”,…).

Стала призером олімпіад з географії(ІІ місце, районний етап), історії(ІV місце, районний етап), англійської мови(шкільні етапи).

Володію мовами: українською(рідна), російською(рідна), англійською(сертифікований B1, володію на рівні B2+), французькою(A2).

Cеред інших досягнень можу виділити: призові місця на спортивних змаганнях( бразильське джиу-джитсу), виставки з образотворчого мистецтва (вишивка хрестиком, в’язання), базовий рівень гри на фортепіано (10 років домашнього навчання) та інше.

На завершення хочу сказати, що я прагну навчатися за спеціальністю “Менеджмент” і вважаю себе гідним кандидатом для вступу. Докладатиму усіх зусиль для того, щоб отримати високий рівень освіти та досягнути успіхів у сфері «Управління та адміністрування».

З повагою, Сінайко Маргарита Дмитрівна.

Немає коментарів:

Дописати коментар